Sunday, July 17, 2011

Apesal.com meletup beb!

Apesal? nak cari gaduh ke..Opppss,sabar2..disini bukan ruangan untuk bergaduh..ikuti kisahnya..

Pada suatu malam, kawan2 blogger sudah rajin nak attack blogger lain..maksudnya "blogwalking la weyh"..mengeluh rasanya bila penat-penat blogwalking, hasilnya memang x seberapa..setakat Unique Visitor (UV) tu berapa la sangat kan..sangat2 menguji kerajinan korunk..ada sekali tu sorang akak rasanya,,ni nak cite nieyh.. kalau tak silap aril, dye singgah kat shoutmix aril, n then tulis yang dia nak cukupkan 50 Unique Visitor (UV)..alahai sedihnya kak..memang sedih bila dapat Unique Visitor (UV) sikit..rasanya akk kena usaha lebih sket..kalau setakat nak harap 50 Unique Visitor (UV) setiap hari, alahai berapa je la sangat kak oi..aril yakin dan penuh percaya akk boleh capai lebih dari itu..apa yang pasti, kena ada "Strategi"..

Bagaimana nak tarik pengunjung ke blog kita ni dik?ini serba sedikit apa yang aril lakukan..28 juta dan kini 2 juta hanya 2 minggu sahaja!..banyak lagi post2 yang menarik perhatian ramai utk singgah di blog mereka..terutama blogger2 otai,memang rajin wat entri2 gini..tetapi yang sebenarnya, aril lebih tertumpu kepada ""Kualiti" blog, rasa yakin bila blog berkualiti, pasti akan ada pengunjung yg hadir..tak perlu hendak merayu simpati kepada mereka kak..maybe selepas ni akak boleh post benda-benda yang menarik..buat kasi gempak! baru la orang minat nak baca..

Apa kene mengena dengan apesal.com ni weyh? alahai penat je ak singgah, bek pegi blog yuyu,abg ben,hanis zalika,adamxis ,abg teror serta otai2 yang support blakang mereka..keluh pembaca blog aril nieyh...

Dipendekkan cerita, aril baru 2 hari join apesal.com..wat can i say,,O.M.G! bukan nk cite meleret tak tentu pasal, ini kisah benar..sebelum ni aril join jugak ohbelog.com..dua2 sangat membantu..boost up my traffic! memang "jam" not jamming oke..haha..nak tengok buktinya..lets go!

Bilangan pengunjung yang hadir pada 10-16 Jul 2011

Ha..tu dia! apa benda yang tinggi sangat tu weyh? macam la tak pernah tengok benda tinggi2 nieyh..itulah bilangan pengunjung yang paling tinggi dalam sejarah "Software4Dummies" dalam masa sehari..kalau korunk tengok mesti seronok kan, begitu jugak aril..traffic boost, semangat pun boost jugak beb! galak kot..ahah,,tetapi tidak untuk bloggers otai..dorg da jam teruk sangat da..hehehe

Aril sentiasa mengucapkan ribuan terima kasih kepada pengunjung blog, merekalah yang menghasilkan bar graph di atas tuwh..TQ so much!..jangan kita merasa bongkak, kelak kita dalam kalangan yang rugi..rajin2 berterima kasih antara blogger2 sekalian..Terima kasih!..Terima kasih!..Terima kasih!:)

Ada satu lagi peringatan aril tuk semua bloggers..hidup mesti jujur taw! dan perlu ada rasa tanggungjawab..apa yang aril maksudkan disini apabila blogger singgah di blogger yang lain melalui shoutmix,chatbox or else, ada yang kita sendiri tidak mampu untuk melayan setiap dari apa yang mereka katakan..so untuk membalas balik apa yang mereka lakukan, singgah blog mereka dan tanya khabar..aril sentiasa amalkan perkara ini..kita harus memikirkan perasaan mereka , begitu juga sekiranya kita berada di tempat mereka. Berkenaan, i follow u + u follow me..tidak ada salahnya..aril pun ada buat perkara sebegitu jugak..think +..sekiranya kita da follow, tetapi mereka tidak follow,, itu tidak menjadi masalah buat aril...aril rasa selesa dengan cara yang sebegini..

Setakat ini je yang mampu dicelotehkan..insyallah ada masa & ruang,,aril akan update entri2 sebegini..banyak sebenarnya nak dikongsikan ngn korunk semua..haha..blog ini pun dikhaskan untuk peminat2 software..if u all like software,,rajin2 datang cini download, & banyak e-book2 menarik juga..klik je kat link tuwh..

Sekiranya rajin, tinggal la komen "berharga" anda disini..mana tahu bila rajin dapat jadi Top Commentator blog aril nieyh..hehe..

Sekian, wassalam dari aril=)
"Sharing is Caring"

12 comments:

  1. Tahniah. Apesal.com memang terbukti meningkatkan trafik.

    ReplyDelete
  2. TQ! adam roslan..terbukti berkesan!:D

    ReplyDelete
  3. TQ terbang bersamaku..all d best to u!:D

    ReplyDelete
  4. nnti apply innity tau..
    bile dah cukup syarat2

    ReplyDelete
  5. hehe..aku oke je bro!TQ2..hehe..actually ak masih bru lg..bru sbulan lbih blog ni beroperasi..haha..start slow2 dlu..innity tu insyallah klu rasa da brkemampuan:D

    ReplyDelete
  6. Nia kmj..ha da bole try la..mmg syiok!..x rugi taw:D

    ReplyDelete
  7. If you'd like an alternative to randomly flirting with girls and trying to find out the right thing to do...

    If you would rather have women chase YOU, instead of spending your nights prowling around in crowded bars and night clubs...

    Then I urge you to play this eye-opening video to discover a weird secret that has the potential to get you your very own harem of beautiful women just 24 hours from now:

    Facebook Seduction System!!!

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate