Tuesday, July 19, 2011

Lucky Follower ke-1000

Syukur rasanya blog "Software4Dummies" telah berjaya mencecah follower yang ke-1000. Seharusnya ia bukan sesuatu perkara yang mudah untuk dimiliki. Tidak hairan ramai blogger mengeluh untuk mendapatkan kunjungan ramai serta follower yang banyak. Antara keluhan yang biasa kita dengar "bila la nak dapat pengunjung yang ramai macam tu, teringin rasanya" dan juga "entah sampai bila la nak banyak macam otai2, melepas jela".

Semua orang mempunyai impian yang tersendiri begitu juga otai2 blogger. Begitu juga aril, tidak dapat dinafikan selama hampir 1 bulan lebih blog ini beroperasi, pelbagai idea dan strategi dicanangkan demi memastikan blog ini mampu bersaing dengan blogger2 lain. Tidak ada masalah sekiranya ia merupakan satu persaingan yang sihat. Bukan sahaja dapat memiliki ramai pengunjung, malah secara tak langsung mewujudkan hubungan sesama manusia. Sejak akhir2 ini, makin bertambah rakan blogger, ada sahaja yang "add friend" melalui FB. Terima kasih sangat2, dan aril gembira dapat kenal dengan anda semua. Aril yakin usaha yang dilakukan akan setimpal dengan hasil yang diperolehi.

Sebelum ini, aril dah kenalkan korunk dengan Top Commentator blog ini. Untuk entri ini pula adalah follower yang bertuah. Tanpa melengahkan masa, follower bertuah yang ke-1000 jatuh kepada...

jeng..jeng..jeng...^_^ 

 Tahniah! anda dipilih sebagai follower yang bertuah, semoga kita dapat saling mengenali antara satu sama lain. Apa yang aril lihat, blog "goreng-goreng ada" ini rupa-rupanya bukanlah review mengenai masakan yang sedap2, ada yang lain cuba di "goreng" kan. goreng apa? 

jom serbu!^_^


15 comments:

  1. peh hebak kot.
    baru kejap blogging follower dah ribu.
    den??? ADOYAIII!

    ReplyDelete
  2. dh sribu follower suda :) thniah bro.

    ReplyDelete
  3. AISHA INANI..terima kasih coz sudi singgah cini..pasal kejap je da 1k tu almaklumla da keje full time blogger sekarang ni..hehe:D

    ReplyDelete
  4. Blog lu bes bro, sbb tu follower smpai 1k.hehe.thx tuan tanah tlg promote blog aku yg hina itu.HAHAHA. :D

    ReplyDelete
  5. hehe..sama2 A.A..da bertuah kan..kena la review:P

    ReplyDelete
  6. A.A..tiada yang hina..semua bermula dari titik permulaan yang sama..gandakan usaha k..gudlcuk A.A ;))

    ReplyDelete
  7. Mr Aril....

    Da follow da...heee...this is my blog link...

    http://mroyop.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. aku wat da link follower...sorry...heee

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate