Saturday, July 23, 2011

Sesi terjah: Top 5 Commentator!

Salam sejahtera buat pengunjung yang dikasihi sekalian, entri ini aril buat khas untuk pengomen hebat softwarefordummies.blogspot.com.Mungkin juga anda meminati pengomen pilihan tegar! yang aril telah post sejak sekian lama. Untuk entri ini, Aril akan memilih Top 5 pengomen hebat blog ini untuk sesi terjah. Jom kita lihat blog mereka yang cantik molek ni.

Sesi terjah bermula..

1) Iqah Qaqa- aril dimaklumkan bahawa beliau mempunyai masalah untuk buka blog, masalahnya tak boleh bagitau anda, hehe. disebabkan faktor privasi yang perlu dijaga. Beliau sangat rajin mengomen di blog ini bertanyakan hal-hal software, tips2 serta kaedah panginstallasi software, ada juga tanya mengenai personal aril, layankan aje!. Anyway tengs to her coz menjadi pengomen paling hebat blog ini!


2) Nama budak ini aril panggil Nia Kmj. Budak ini kerap juga mengomen di sini, tanya pasal software, so secara tak langsung dah saling mengenali. Tak gitu Nia Kmj? TQ coz jadi nadi kuat blog ini. Teruskan mengomen oke!

3) Ahmad Uzair ini masih berumur 14 tahun, masih baru lagi dalam dunia blog. Banyak lagi yang dipelajari adik ini. Belajar rajin2 ye dik. Adik ni memag silent kat blog ini. Tetapi rasa ingin tahu mengenai software ada pada adik adik ni. Abg ucapkan selamat maju jaya ye! (maaf header tidak dijumpai)..adik ini masih baru lagi..=)




4) Blog puteri pembuka ini berkonsepkan islamik. sangat bagus untuk mendalami ilmu agama dengan lebih mendalam. Semoga kita dapat manfaat bersama hasil perkongsian beliau.


5) Blog saya asyraf ni tengok sahaja di header sudah tahu apa yang diminatinya. Tak lain tak bukan mestila "bola..bola..bola.."hehe..anyway, nice bro! selalu gak dia ni update pasal bola terutama perlawanan antara malaysia dengan kelab-kelab yang hebat. Jangan pasan la nak jadi MESSI, messy bole la ye bro!:)

Anda mungkin juga meminati:-

6 comments:

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate