Wednesday, July 20, 2011

Sesi terjah: Jutawan Internet di dunia?

Salam sejahtera kepada pengunjung sekalian, untuk entri kali ini aril hendak mengajak rakan-rakan blogger sekalian untuk mengenali jutawan internet di dunia. Siapakah mereka ini? berapa banyak je duit mereka ada hasil daripada internet? muda lagi ke mereka nie? kepada wanita, jangan nak cuba memikat..confirm..confirm apa weyh? pandai2 la pikir sendiri..hahaha..sekiranya hendak melihat website yang mereka miliki, klik sahaja link yang disertakan..so apa lagi yang ditunggu-tunggu..jom kita terjah!

Sesi terjah bermula..^_^

 Mark Zuckerberg, 26 tahun
$4.9 billion
-http://www.facebook.com/-

Alexander Levin, 26 tahun 
$56 juta

 Andrew Gower, 30 tahun 
$650 juta

 Angelo Sotaira, 28 tahun 
$75 juta

 Aodhan Cullen, 27 tahun
$18 juta


  Blake Ross, 26 tahun
$159 juta

 Chad Hurley, 30 tahun 
$300 juta

 Greg Tseng & Schleier-Smith, 28 tahun
$45 juta

 Jack Nickell, 30 tahun
$50 juta
 John Vechey, 28 tahun
$60 juta
Matt Mullenweg, 26 tahun 
40 juta dollar

 Naveen Selvadurai, 28 tahun
80 juta dollar
-https://foursquare.com/-
 
Sean Belnick, 23 tahun 
$42 juta

 Mr Aril, 21 tahun
RM 50 sahaja
-http://softwarefordummies.blogspot.com/-

Opssssssss!, yang terakhir ni belum pernah lihat sebelumnya..wahhh! antara yang termuda daripada yang lain2..tahniah bro!..haha..perasan sudah..itu jela duit yang ada dalam kocek..kah..kah..kah..

So, dah kenal kan siapa jutawan internet di dunia..itu sahaja untuk aril kongsikan..mana la tahu suatu hari nanti korunk plak yang ganti tempat mereka ini. Nantikan perkongsian aril yang lain pula oke!..tengs sudi jenguk dan baca disini ^_^

15 comments:

  1. perh..ada jugak wakil dari Malaysia..kehkeh..

    ReplyDelete
  2. tak ketinggalan bro, wakil ank melayu suda mari =))

    ReplyDelete
  3. jgn2 yg gambo last tu kot yg naik tmpt pertama nanti...
    mudah-mudahan amin...:)

    ReplyDelete
  4. maszull..hehe..mudah2an walapun x sberapa..usaha tangga kejayaan:)

    ReplyDelete
  5. zul..

    hehe..tu r psl..len2 smua muka nk putih je..ada gak yg serdang2 sket warnanya..hahaha:D

    ReplyDelete
  6. http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/21.gif


    yg last skali tu mmg hebat. ada jgk org Islam :) hehe

    ReplyDelete
  7. uyooo.. yg terakhir tu pun, hebat jgk. hehe

    ReplyDelete
  8. anonymous..

    yeah! sama2 kt mmbangunkan umat:)

    ReplyDelete
  9. haha..acie la tu..tak juta RM, juta dengan budi pun kira la...

    ReplyDelete
  10. Ever wanted to get free Instagram Followers & Likes?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate