Wednesday, July 27, 2011

Heaven Of Desires kembali aktif!

Salam pengunjung sekalian, disini aril nak kenalkan anda dengan satu laman web yang pada ketika dulunya meletop macam mercun api! opsss. Nanti masa raya jangan main mercun k.hehe. Web tersebut diberi nama "Heaven of desires" atau lebih dikenali sebagai H.O.D yang baru sahaja kembali aktif beberapa hari yang lepas. 


Apa yang menarik mengenainya ialah ia amat sesuai kepada peminat cerita "Korea & Jepun". Termasuklah korean movies, korean drama, korean variety shows, japanese drama & japanese movie. Jadi, kepada peminat Korean & Jepun boleh lah datang serang & singgah di H.O.D. Banyak cerita2 sama ada lama atau baru telah di"upload". Jom sama2 memeriahkannya. Apa yang paling best pasal website ni, temanya "The only place to satisfy your needs". Menarik kan? ia memenuhi segala bentuk permintaan peminat korean & jepun di Malaysia.

Wajah "Heaven Of Desires"


Nak taw apa yang lagi best kat H.O.D?
Yang paling seronoknya H.O.D  menyediakan "download" melalui MEDIAFIRE. Kesemua file di"upload" melalui mediafire. Kepada penggemar "download", sudah tentu anda tahu mana satu file hosting yang bagus kan. Tak perlu tunggu masa yang lama untuk download, semestinya ia mesra dengan citarasa anda. Tats why di blog ini pun hanya MEDIAFIRE yang setia menemani anda!

Wajah "Heaven Of Desires"


jom serbu dan singgah! anda pasti berpuas hati..thumbs up!=)

2 comments:

  1. yaaaaa
    i like...
    download byk2
    k-pop skli!!!!
    heheh
    tq aril:)
    info bgus ny ehehhe

    ReplyDelete
  2. hehe..yeah..jom serbu h.o.d..byk cite2 best!:)

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate