Saturday, August 6, 2011

Terima kasih pengomen hebat!

Alhamdulillah, syukur kehadrat-Nya kerana masih berada pada bulan ramadhan yang mulia ini. Aril ingin mengucapkan selamat berpuasa bagi yang muslim terutama rakan2 blogger sekalian. 

Seterusnya, pada pagi yang indah ini, aril hendak menyenaraikan top 3 commentator yang banyak menyumbangkan upaya mereka untuk kunjung dan singgahkan komen mereka disini. 
Setiap yang anda sumbang, segalanya akan diterima semula. Kebanyakan mereka ini lah yang cuba untuk mengenali blog juga diri aril sendiri.

Juga alhamdulillah setakat ini menerima reaksi positif daripada pengunjung sekalian. Terima kasih yang mengunjungi, diharapkan blog ini menjadi medan untuk menuntut ilmu walaupun tidak seberapa. Tanpa melengahkan masa, aril senaraikan mereka2 yang terpilih ini. 

Sudi2 lah jenguk blog mereka ini. Klik gambar untuk serbu!:)

1) ade2mama

2) Nia Kmj


3) Muhammad Faris


Terima kasih kepada anda sekalian, kepada yang masih berada dalam top commentator teruskan usaha anda untuk menyinggahkan komen anda disini. Semoga kita semua menjadi terbaik antara yang terbaik. Tidak ada yang rugi, mereka ini lah yang banyak bertanya mengenai software dan juga tricks2 komputer kepada aril. Ternyata mereka begitu minat sekali. Tahniah!^_^

13 comments:

  1. ahahahaha..aku no.1...lalalala..
    igt jgn kedekut komen hehe..xska kew ska kew..sebat jew..lgy 1 jgn kuat bodek heeheh..arill aku xpnah bodek ko kn..arill da dpt lum request kte..skecthup...

    ReplyDelete
  2. urm..yupp..

    betul tuwh:)..hehe..serbu je tuan rumah tu!hahah..xpernah bodek pun:P..ala tak bukak la ade2mama..ada keje sket nk kna wat:((

    ReplyDelete
  3. http://ade2mama.blogspot.com/2011/08/pengomen-hebat.html

    ny tok ko aril!!!..aku bg OK K:)

    love u:P

    ReplyDelete
  4. gua bg lu penghargaan jgk..cd n cover cd heeheh

    http://ade2mama.blogspot.com/2011/08/pengomen-hebat.html

    ReplyDelete
  5. ade2mama...

    TQ so much!..hehe..nnti ak jadikan banner oke..serius cantik:)

    ReplyDelete
  6. tq:)..nty leyh aku ltak kt blog aku bnner tu ehehe

    ReplyDelete
  7. pergh!!..serius..mmg cantik bro!:)

    ReplyDelete
  8. whoaa!!! terbaik la~ still dlm carta xpena missed... hehe

    *wink* *wink* *wink*
    thx Mr. Aril...
    Nia xpndai la na bt banner mcm ade2mama bt... gomen neh~

    ReplyDelete
  9. nia..

    ehehe..aril xsuh buat pown:P..tengs sudi singgah blog aril..sama2 nia:)

    ReplyDelete
  10. hehe..... hmm nt nia da bljr nia bt jgk utk aril!! :D insyaAllah

    nia sntiasa support software for dummies!! hehe

    ReplyDelete
  11. wahh tak sangke erk!! top komen uh

    ReplyDelete
  12. nia..

    hehe..xya rajin sangat ea...ni mmg penghargaan buat pengomen hebat blog ni:P..da bg support pun da ckup da bg aril:P

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate