Monday, June 20, 2011

Traffic "Software 4 Dummies" kian memuncak!


Alhamdulillah setelah hampir seminggu , blog "Software 4 Dummies" hampir siap sepenuhnya iaitu sebanyak 80% secara keseluruhan. Cumanya pengisian yang perlu di "topup" + "update". Apa-apapun admin mengucapkan ribuan terima kasih terutama kepada para pengunjung blog ini kerna sudi melawat blog yang tak seberapa ini. Teruskan sokongan anda!^_^


Lihat 2 banner di atas,,comel kan..baru-baru ini admin baru sahaja mendaftarkan blog ini di nuffnang & churp2 untuk memaparkan iklan-iklan mereka..almaklumla saja mencuba nasib,, niat dihati sebenarnya inginkan satu kepuasan daripada apa yang dihasilkan sebagai contoh blog ini. puas sebenarnya bila tengok blog ni nampak cantik je dimata admin..lagi-lagi admin tidak mengalami masalah untuk menghiasnya, coz sudah lama berpengalaman dalam dunia blogger ini, cumanya tidak dapat beri sepenuh perhatian terutama nk update entri=).

kesannya??,,kesian jugak la dengan blog lama admin, Mr Aril90 yang sudah sekian lama tidak dibelai manja..blog itu masih bernyawa oke!
ada la sket sarang-sarang yang tak sempat dibersihkan=)

kawan-kawan nak tahu lebih "detail" traffic blog baru ini.??

Jom kita lihat statistiknya!
(statistik dapat dilihat menerusi site nuffnang je..)

Taraaaaaaaaaaa!!

(sila KLIK untuk melihat paparan yang lebih jelas)

Menarik kan..walaupun blog ini baru berusia tidak sampai seminggu tetapi berjaya mendapat traffic yang memuncak gitu...sekali lagi terima kasih diucapkan kepada anda semua..untuk 5 hari bila da capai 1000 views tu da kira oke la tuwh..pstt* jaga ati nieyh..=)

anyway,,ini baru permulaan untuk blog ini..apa yang diharapkan anda semua dapat teruskan sokongan oke!:)..rasanya da banyak update software2 kat sini..kemungkinan akan beralih kepada tips & tricks pula ataupun permasalahan software..

Jangan malu dan segan untuk mendownload di ruangan blog ini,,apa yang nak disampaikan blog ini adalah software yang dipaparkan untuk dummies..lebih kepada newbie dalam bidang software..jangan terkejut ada diantara kita sendiri tidak tahu apa yang dipaparkan pada laman ini (noob). jadi rajin-rajin la lawat blog ini oke..banyak info-info yang berguna untuk menempuh zaman moden kini..ceaaaaa=)

selamat meng "download" kepada para pengunjung..sedut banyak2 yeaaa^_^

2 comments:

  1. hehehe..tengs blogtube!!insyallah masih teguh berdiri bersama "Software 4 Dummies"..sentiasa memastikan perkembangannya..tengs! coz sudi jenguk2^^

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate