Wednesday, June 15, 2011

Pengenalan "Software for Dummies"

Hi semua!!,, selamat datang ke blog "Software for Dummies"
untuk makluman semua, laman blog ini baru sahaja ditubuhkan 2 ari lepas dan sudah siap pembikinannya pada hari ini. Cumanya entri sahaja tidak dimasukkan lagi.



Sudah pasti anda semua tertunggu-tunggu dengan apa yang hendak dipaparkan disini. Jadi boleh diringkaskan bahawa laman ini akan mengongsikan anda link-link yang sedia ada untuk meng"download" perisian-perisian komputer yang terkini. Sebagai contoh produk-produk yang telah dipaparkan di atas blog ini (scrolling image). Selain itu, akan diselitkan juga "trick & tips" komputer yang tak seberapa untuk dikongsi bersama.


Jadi apa tunggu lagi!!, berilah sokongan tulus mulus anda dengan meng "like" laman blog ini. Kehadiran anda pasti memeriahkan lagi blog ini. peace yo!^_^


Disini, ada serba sedikit info berkaitan perisian komputer atau lebih dikenali sebagai "software" ,kepada pengunjung yang merasakan dirinya "noob" macam saya ,bolehlah mintak tolong pak google bagi mencurahkan ilmunya. Ingat, usaha tangga kejayaan dan bak kata omputih "Power is in ur Hands" ;-)



Klik sahaja link di bawah untuk info yang lebih kemas dan teratur.

Sumber :
1) Wikipedia
2) Open Projects
3) SearchSoa

0 comments:

Post a Comment

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate