Thursday, June 28, 2012

Tingkatkan kelajuan pelayar Chrome & Firefox guna Speedfox!

Firefox dan Chrome adalah nama pelayar yang tidak asing lagi digunakan oleh pengguna komputer di seluruh dunia. Malah ia menjadi pilihan popular berbanding pelayar-pelayar yang lain.

Tetapi, antara kelemahan terbesar pelayar ini ialah tidak mempunyai kelajuan yang jitu, adakala menjadi lembab bila beroperasi di pc dan selalu mengalami masalah "crash". Kadang-kadang membuatkan pengguna rasa terganggu dengan permasalahan sebegini.

Permasalahan ini tidak berterusan, malah mempunyai solusinya iaitu dengan menggunakan perisian yang diberi nama "SpeedyFox" untuk meningkatkan kelajuan Firefox & Chrome anda.

Disini disertakan ciri-ciri perisian ini iaitu

1) Mempercepatkan "startup" lebih 3 kali ganda.
2) Melajukan melayari "history".
3) Operasi keseluruhan dengan lebih cepat.
4) Saiz profil yang lebih kecil.
5) Boleh digunakan pada Windows & Mac OS.
6) Beroperasi pada Firefox, Chrome, Skype dan Thunderbird.

p/s: aril dah menggunakannya, dan setelah mengoptimasikan pelayar Firefox & Chrome dengan SpeedyFox, kelajuannya dapat dirasai dan lebih selesa untuk menggunakannya. Jadi apa tunggu lagi, perisian sebegini perlu ada pada pc anda dan ianya percuma!

SpeedyFox for Windows

SpeedyFox for Mac OS\

9 comments:

  1. terima kasih aril

    ReplyDelete
  2. Very Good & much Great. You are successful because you share all the Knowledge you know with others. That’s a Great sign! Good Luck to the Future AND thanks.www.bexteranutrition

    ReplyDelete
  3. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    More than 160 thousand women and men are utilizing a simple and secret "liquids hack" to lose 2lbs each and every night in their sleep.

    It's simple and works with anybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Hold a clear glass and fill it with water half glass

    2) Now use this awesome hack

    and you'll become 2lbs skinnier the next day!

    ReplyDelete

  4. Follow our straightforward strides to finish the canon pixma mx492 setup, driver download and remote association forms. Additionally, get the MX492 driver introduce control.

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate