Friday, August 12, 2011

Antisec membocorkan 10GB data agensi-agensi penguatkuasaan undang-undang!


AntiSec, Lulzsec dan Hacker Anonymous sekali lagi membocorkan sebanyak 10GB data di laman https://vv7pabmmyr2vnflf.tor2web.org/, digodam dari 70 agensi-agensi penguatkuasaan undang-undang.

Kebocoran mengandungi beratus-ratus e-mel, maklumat peribadi mengenai pegawai, video latihan polis, dan kandungan sistem tip anonymous yang tidak selamat

Juga Lebih 300 akaun e-mel dari 56 domain penguatkuasaan undang-undang. Missouri Sheriff akaun dump (mosheriffs.com) 7000 + nama pengguna, kata laluan, alamat rumah, telefon dan SSN. Online Polis Latihan Akademi filesPDFs, video, HTML. Plesk pelayan kata laluan plaintext (ftp / ssh, email, cpanel, dilindungi dirs). Fail "Laporan Jenayah" (60 + entries). Kad Kredit dicuri maklumatnya daripada kedai dalam talian mosheriffs.com juga dibocorkan pada Pastebin. Data dibocorkan di Twitter melalui akaun @ ioerror.



Multisource political news, world news, and entertainment news analysis by Newsy.com

4 comments:

  1. ahhhh sudah...
    mampus la korg..byk tu..bkn skit..dorg mst xdpt tdo dgn nyenyak ny ,,,..
    hehehe
    aty2 la ye!

    ReplyDelete
  2. haha..

    ade2mama..xbek la..mesti la..
    mcm kita jgk..klu da dpt smpai 10gb, mmg x lena!:)

    ReplyDelete
  3. 10gb?oh shit haha..movie hd yang aku penah download pn hanya 7gb!

    ReplyDelete

My photo
Merupakan seorang ejen pemasaran internet yang mempunyai minat menjana pendapatan melalui internet. Juga berminat berkongsi ilmu yang ada untuk perkongsian bersama. Memegang prinsip "Sharing Is Caring" dalam kehidupan.

Translate